8.11.2009




7 תגובות:

  1. על אף שזה מצחיק ברמת הפאנץ', נראה לי שגם לקומיקס יש את החובה העקרונית לדייק בעובדות.
    אלי ישי הוא יליד ישראל ואף שירת בצה"ל (נתון שאפשר להתווכח על משמעותו המוסרית באופן כללי, אבל מראה על סוג מסויים של ממסדיות "לא גלותית ולא חרדית" בביוגרפיה האישית שלו) שלא לדבר על העובדה שהוא טוען בתוקף שהוא הסתמך על מידע שקרא בדו"ח של משטרת ישראל. באותה מידה יכולת לומר זאת על יצחק אהרונוביץ' (השר לבטיחון פנים).

    היה יכול להיות הרבה יותר מצחיק ומדוייק, אם היית מוצא את הדרך לסובב את הפאנץ' לעובדיה יוסף. הוא, ולא ישי עלה לארץ, רוסס ב DDT, חי במעברה וסבל קיפוח דתי-עדתי מידי האשכנזים.

    אה, וכדי שלא יטעו לחשוב שאני טוקבקיסט מטעם...
    שמי והיסטוריית הרשת שלי מדברים בעד עצמם.

    עופר ב.

    השבמחק
  2. האמת תמיד חשדתי בך שאתה טוקבקיסט מטעם עדת עולי בבל, וכעת נחשפת!

    וברצינות:
    אלי ישי מייצג בקומיקס את ש"ס המזרחית ולא את עצמו אישית.
    עכשיו כשאני מסתכל על זה ייתכן ולא ברורה הסטריאוטיפיות שנתתי לו כמייצג זרם, אתקן את הניסוח. תודה.

    השבמחק
  3. שנית, אני בטוח שגם בשנות החמישים היו מסמכים ממשלתיים על הבאת מחלות מאפריקה, אני שמח שאלי ישי ניקה את שר הפנים ואת ממשלתו דאז מכל אשמה מוסרית כביכול.

    אה ושלא יהיה ספק, גם משפחתי האשכנזיה רוססה בדידיטי, חיה במעברה וכו' וכו'.

    השבמחק
  4. ושלא יהיה ספק 2:
    אני לא בא לתקוף את ההחלטה האם לגרש או לא.

    הדבר היחיד שמשעשע אותי כאן הוא הצביעות והאירוניה של הסיטואציה הזו.

    השבמחק
  5. אחד הפרקים הכי טובים :)

    השבמחק
  6. פגעת בנקודה בצורה מדוייקת :)
    מעולה.

    השבמחק